klinika@clinicderm.pl / tel. 570 999 500

ZABIEGI NA RATY

Szanowny Kliencie,
informujemy, że wszystkie komercyjne usługi naszej kliniki mogą być realizowane bez angażowania środków finansowanych „z góry” i opłacane w dogodnych ratach.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr tel. 570 999 500  lub wypełnienie bezpłatnego formularza.

Jak działa system finansowania i płatności ratalnych MediRaty?

1. Bezpłatna weryfikacja zdolności kredytowej I historii kredytowej oraz ustalenie z Konsultantem MediRat warunków Umowy ratalnej I dogodnego miejsca na jej podpisanie (wysyłka
kurierem MediRat)

2. Podpisanie Umowy ratalnej w obecności kuriera, co jest sygnałem do
uruchomienia płatności.

3. Rozpoczęcie ustalonej z lekarzem procedury medycznej.Zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim Pacjent/Pożyczkobiorca ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Należy w takim przypadku przekazać do MediRat (drogą elektroniczna lub tradycyjną) odpowiednie, wskazane w Umowie ratalnej pismo.”

Często zadawane pytania

Jaką mam zdolność kredytową?

Przykład.Osoba prowadząca jednoosobowe gospodarstwo (tzw. singiel), osiągająca stałe dochody w wysokości 1 000 zł „na rękę” może mieć zdolność do ratalnego zakupu usług medycznych o wartości do 3700 zł.

Zdolność kredytowa

Przykład dla jednej osoby, tzw. singla, który prowadzi jednoosobowe gospodarstwo domowe
Osiągany dochód „na rękę”Maksymalna wysokość finansowania za
pomocą MediRat
1 000zł3 700zł
1 500zł5 000zł
2 000zł 16 500zł
3 000zł29 000zł
4 000zł42 000zł
4 650zł50 000zł

Jakie dokumenty są potrzebne, aby uzyskać finansowanie?

Wymagane dokumenty są zależne od formy zatrudnienia Pacjenta/pożyczkobiorcy. Podobnie, jak niektóre instytucje finansowe i banki, od osób zatrudnionych na umowę o pracę standardowo wymagamy jedynie dowodu osobistego i historii operacji z osobistego rachunku bankowego za 3 ostatnie miesiące (można samodzielnie wygenerować z internetu).

Zawsze staramy się działać w oparciu o minimalną ilość dokumentów i dlatego podchodzimy do tego etapu elastycznie.Najlepiej ustalić niezbędne dokumenty z Konsultantem pod nr tel.:22 266 83 70(pon.-pt.8-20,sob.9-14)

 

Szanowni Pacjenci

Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne Clinic Derm z siedzibą przy ul KOŁOBRZESKIEJ 15 w Bydgoszczy.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem mailowym:klinika@clinicderm.pl lub wysyłając korespondencję na adres Centrum Medyczne Clinic Derm Aleksandra Rudzka ul Kołobrzeska 15 ,85-704 Bydgoszcz.

Większość danych podajecie Państwo samodzielnie. Podczas świadczenia usług tworzymy dokumentację medyczną, w której odnotowane są wszystkie informacje dotyczące procesu leczenia w szczególności informacje o stanie zdrowia, nałogach, preferencjach seksualnych. Dane te są zbierane tylko jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego prowadzenia procesu leczenia.

Celem przetwarzania Państwa danych jest:

- ustalenie Państwa tożsamości przed udzieleniem świadczenia, weryfikacja danych w rejestracji lub gabinecie lekarskim (art 6 ust 1 lit c oraz art. 9 ust 2 lit h RODO – art. 25 pkt 1 ustawy o prawach pacjenta oraz par 10 ust 1 pkt 2 Rozp. MZ)

- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej (art. 9 ust 2 lit h RODO – art. 24 ust 1 ustawy o prawach pacjenta)

- realizacja praw pacjenta – odbieranie oświadczeń, upoważnianie innych osób do informacji o stanie zdrowia, dokumentacji medycznej – art. 6 ust 1 lit c RODO w związku z art. 9 ust 3 i art. 26 ust 1 ustawy o prawach pacjenta

- kontakt (na podany nr e-mail lub telefonicznie) z powodów organizacyjnych (zmiana terminu wizyty, informacja o przygotowaniu do  świadczenia, odbiór wyników) – art. 6 ust 1 lit b oraz f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora – zarządzanie harmonogramami)

- dochodzenie roszczeń oraz prowadzenia rozliczeń finansowych z prowadzonej działalności gospodarczej– ART. 6 ust 1 lit c – art. 74 ust 2 ustawy o rachunkowości

- marketingu bezpośredniego produktów własnych w szczególności przesyłania Państwu ofert, informacji o produktach, promocjach – do czasu otrzymania od Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania w tym celu (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit f RODO)

- tworzenia zestawień, analiz na nasze potrzeby wewnętrzne a w szczególności raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit f RODO);

Państwa dane będą przekazywane:

- innym podmiotom leczniczym współpracującym z Centrum Medycznym Clinic Derm z siedzibą przy ul Kołobrzeskiej 15 w Bydgoszczy w celu zapewnienia ciągłości leczenia.

- dostawcom usług i rozwiązań technicznych i organizacyjnych (teleinformatycznym, firmom kurierskim, pocztowym, dostawcom sprzętu diagnostycznego)

- dostawcom usług prawnych i doradczych (kancelariom prawnym)

- osobom upoważnionym przez Państwa

Państwa dane nie będą przekazywane poza obszar UE.

Dokumentację medyczną mamy obowiązek przechowywać przez okres 20 lat od dnia dokonania ostatniego wpisu.

Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości i względów podatkowych przetwarzamy przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

Jeżeli dane są przechowywane w celu dochodzenia roszczeń (w postępowaniach windykacyjnych) przetwarzać będziemy je przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z kodeksu cywilnego.

Korzystanie z usług Centrum Medycznego Clinic Derm jest dobrowolne jednak świadcząc usługi zdrowotne jesteśmy zobowiązani do prowadzenia dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa w tym do ustalenia Państwa tożsamości. Brak podania danych będzie skutkował odmową rezerwacji wizyty lub udzielenia świadczenia.

Ze względów rachunkowych i podatkowych podanie przez Państwa danych jest wymagane przepisami prawa. Brak podania danych będzie skutkował brakiem możliwości wystawienia faktury.

Brak podania numeru telefonu lub e-mail (podawanych dobrowolnie) będzie skutkował brakiem możliwości kontaktu ze strony personelu Centrum Medycznego Clinic Derm , w celu odwołania wizyty tym trybem (sms, mail).

Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, żądania ich usunięcia (ale nie w sytuacji kiedy przetwarzanie jest wymogiem prawnym), ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych.

Powołując się na zapisy art. 29 ustawy z dnia 06 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta informujemy, że w Centrum Medycznym Clinic Derm. wprowadzono ograniczenia w realizacji praw osób, wynikających z art. 17, 18, 20 i 21 RODO w przypadku przetwarzania danych w celu prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej.

Chcąc skorzystać z uprawnień prosimy aby skontaktowali się Państwo z nami mailowo: iod@clinicderm.pl lub wysyłając wniosek na adres siedziby Centrum Medyczne Clinic Derm.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.